Nertankat – avsnitt tjugoett och en ursäkt

Det slängdes upp ett nytt avsnitt av Nertankat igår. Har dessvärre inte hunnit nämna det förrän nu. Jag vill dessutom be om ursäkt för att inga nya inlägg i Metroidveckan dykt upp. Det kommer jag lovar. Jag är mitt inne i en budgivning och ett potentiellt husköp, så lite för mycket som händer just nu bara.

Från Nertankat.se:

Megamani, sandslott och fiskätande fiskar bråkar om utrymmet i veckans Nertankat.

Ladda hem direkt här.msidan

2 reaktioner på ”Nertankat – avsnitt tjugoett och en ursäkt

  1. Radio Speltorsk följer som bekant inget fast schema numera. Men jag kan glädja dig med att vi spelade in ett avsnitt igår med lite spännande inslag. Så det ligger på klippbordet och kommer ramla in under veckan.

Kommentera

