Castlevania: POR beställt!

castlevania_portrait_of_ruinundefined_header_16890.jpg

Att jag inte gjort det tidigare är ett mysterium men nu blev det av i vilket fall. Det är första gången jag beställer nåt från Axelmusic.com men eftersom det var så billigt så ger jag det en chans. Den något längre leveranstiden om man jämför med VGP ger mig dessutom mer tid till att klara Hotel Dusk innan det anländer.

Är det i närheten av Dawn of Sorrow´s klass är jag nöjdare än nöjd.

2 reaktioner på ”Castlevania: POR beställt!

Kommentera

